Oskarji se torej bliskovito bližajo in priprave so v polnem teku. To je le eden izmed več podobnih spotov, ki oglašujejo letošnjo, precej marketinško usmerjeno, podelitev. Prebral sem že kar nekaj negativnih komentarjev tudi na račun letošnjega uradnega posterja, ki ni tako umetniški kot v preteklih letih, temveč bolj spominja na oglas v TV vodiču.
Akademija je sporočila, da bomo med podelitvijo gledali tudi mlade zvezdnike Miley Cyrus, Zac Efron, Taylor Lautner in Kristen Stewart, ki po mojem mnenju nimajo nikakršne veze s kvaliteto filmov, ki jo oskar predstavlja. A marketing je marketing.
Menda se tudi pelo letos na oskarjevem odru ne bo. Odpoved petih predvajanih skladb bi res pomenilo dobrih 15 minut pridobljenega časa, vendar se tudi tukaj ne morem strinjati z odločitvijo. Nastopi Björk, Phila Collinsa, Madonne in mnogih drugih, ki so v zadnjih letih peli na oskarjih, so namreč pustili poseben pečat. In res sem si želel videti nastop Marion Cotillard! :(
Vsi modni navdušenci ste povabljeni, da na uradni strani podelitve izbereta katero obleko bodo nosile "spremljevalke oskarja" - dekleta, ki nosijo kipce na oder.
Ni komentarjev:
Objavite komentar