18. marec 2010

Večni roker

Fullscreen capture 2.2.2010 14728.jpg

Sinoči nisem bil na volji za kak težji filmi zato sem sem malo pobrskal po svojem trdem disku in našel komedijo The Rocker, ki sem si jo že pred meseci naložil, ta pa je še vedno potrpežljivo čakala na svojih 15 minut slave. A po prvih 15 minutah sem hotel zadevo za vedno zbrisati in se spravit v posteljo... zdržal sem še 15 minut in nato kar pozabil na čas ter po še eni uri presenečeno ugotovil da je že konec. In, da odštekana komedija nosi celo neko sporočilo... karkoli že, ni bil film s svojimi klišeji, ki me je pritegnil. Padel sem na glasbo. Dvajset let zatem, ko ga vržejo iz benda, stari roker, dobi drugo priložnost ter se s svojim podmladkom in nekoliko modernejšimi ritmi ponovno odpravi na turnejo. Film mi je ves čas pošiljal odlične vibracije na katere sem odgovarjal s podzavestnim bobnanjem svoji rok.



A.D.D. - Great Escape


A.D.D. - Bitter


A.D.D. - Living For The First Time

Ni komentarjev:

Objavite komentar