24. januar 2011

Čakajoč nominacije

Jutri v Hollywoodu ne bodo spali. To velja predvsem za tiste, ki imajo vsaj majčkene možnosti za nominacijo, verjetno pa tudi za vse njihove producente, agente, menedžerje in širšo žlahto. Kasneje jih bodo sicer klicali v razne oddaje in nominiranci bodo lagali kako trdno so spali in da jih je zbudil šele klic njihove mame. Bla bla bla. Dejstvo je, da so vsi na trnih in da bodo kljub nečloveški uri (pol šestih zjutraj) povsem budni zrli v televizijski zaslon na katerem bosta predsednik Akademije Tom Sherak in še vedno sveža oskarjevka, Mo'Nique, prebrla seznam najboljših po mnenju skoraj 6000 najimenitnejših predstavnikov filmske industrije.

V vseh 24ih kategorijah se mi nominacij preprosto ne da napovedovati, ker letos niti nisem toliko spremljal dogajanja na terenu, zato se bom omejil na tiste najpomembnejše.

inception_noms.jpg

NAJBOLJŠI FILM
Moje napovedi: Black Swan, The Fighter, Inception, The Kids Are All Right, The King's Speech, The Social Network, True Grit, Toy Story 3, 127 Hours, The Town.
Moje želje: Pravzaprav se z zgornjo deseterico bolj ali manj strinjam. Filmi, ki so mi bili letos še všeč, vendar vem, da nimajo nobenih šans so: Biutiful, Mr. Nobody, Four Lions, Machete, Submarino, The Ghost Writer (ta zna morda presenetiti) in Les amours imaginaires.

REŽIJA
Moje napovedi: Darren Aronofsky (Black Swan), David Fincher (The Social Network), Tom Hooper (The King's Speech), Christopher Nolan (Inception), David O. Russell (The Fighter).
Moje želje: Hooperja bi zamenjal z Dannyjem Boylom (127 ur). Nekam bi vrnili še Liso Cholodenko (The Kids Are All Right). Samo kam? Letos ni prostora za ženske.

GLAVNA MOŠKA VLOGA
Moje napovedi: Colin Firth (The King’s Speech), James Franco (127 Hours), Jeff Bridges (True Grit), Jesse Eisenberg (The Social Network), Robert Duvall (Get Low).
Moje želje: Eisenberga ali Duvalla bi zamenjal z Javierjem Bardemom. Ryan Gosling v Blue Valentine? I don't think so. Malo bo moral še počakati na drugo nominacijo.

GLAVNA ŽENSKA VLOGA
Moje napovedi: Natalie Portman (Black Swan), Annette Bening (The Kids Are All Right), Nicole Kidman (Rabbit Hole), Julianne Moore (The Kids Are All Right), Jennifer Lawrence (Winter’s Bone).
Moje želje: Mlado Jennifer bi menjal s Švedinjo Noomi Rapace. Ne vem kaj bi naredil s Hilary Swank. Glede na njeno nominacijo s strani igralskega ceha ima precej možnosti. Ni bila švoh in morda si jo zaslužil. Vendar kdo naj zaradi tega nastrada? Prosim ne skenslat Julianne!!
Pravkar me je prešinilo: če nominirajo še
Noomi bodo morda od petih vlog, kar štiri (vsaj deloma) lezbične.
Tukaj je še Michelle Williams v
Blue Valentine, za katero dvomim, da ji bo ratalo priti skoz. Odlična je bila, vendar njen čas šele prihaja. Že naslednje leto bo verjetno glavna favoritka, saj bo izšel njen portret Marilyn Monroe.

social_network_nominacije.jpg
"Glej, Helen Mirren je lajkala Socialno omrežje!"

STRANSKA MOŠKA VLOGA
Moje napovedi: Christian Bale (The Fighter), Geoffrey Rush (The King’s Speech), Mark Ruffalo (The Kids Are All Right), Jeremy Renner (The Town), Andrew Garfield (The Social Network).
Moje želje: Garfielda bi menjal z Samom Rockwellom (Conviction). Se bodo morda usmilili pokojnega Peta Postlethwaita (The Town)? Ali pa Douglasa? Čeprav sedaj je že zdrav, ne rabi več milosti.

STRANSKA ŽENSKA VLOGA
Moje napovedi: Melissa Leo (The Fighter), Amy Adams (The Fighter), Helena Bonham Carter (The King’s Speech), Hailee Steinfeld (True Grit), Jacki Weaver (Animal Kingdom).
Moje želje: Nad letošnjo bero stranskih igralk sem močno razočaran. Samo Leova si zasluži tako nominacijo kot tudi samo zmago. Amy in Helena sta obe vrhunski igralki, zato sta s temi vlogami opravili kot za šala in skoraj neupravičeni do nominacije.
Male Hailee Steinfeld ne maram, ker mi ni bila všeč njena reinterpretacija vloge Mattie Ross, sicer enega najbolj simpatičnih likov vesternskega žanra. Z mano se sicer ne straija John Wayne, ki je Kim Darby, svojo soigralko v izvirniku iz leta 1969, menda zelo očitno preziral.
Med nominirankami bi raje videl tri Britanke: Kristin Scott Thomas in Anne-Marie Duff (Nowhere Boy) ter Miranda Richardson, katere Made in Dagenham sicer še nisem videl, vendar ne dvomim v njeno sposobnost.

PRIREJENI SCENARIJ
Moje napovedi: The Social Network, Winter's Bone, 127 Hours, True Grit, Toy Story 3.
Moje želje: V bistvu sem imel kar težave pri iskanju zgornje peterice. Zares zaslužna sta samo Socilano omrežje in 127 ur (po mojem skromnem mnenju). True Grit in Toy Story 3 bi takoj ven vrgel in ju zamenjal z The Ghost Writer (to se lahko celo zgodi) ter .... [dolga pavza] ... ja ni ga kandidata. Scott Pilgrim vs. the World? Ta bi bila huda alternativa. :)

kynodontas_noms.jpg
"Po dolgem pogovoru sem nekaj članov Akademije uspel prepričati, da glasujejo za nas."

IZVIRNI SCENARIJ
Moje napovedi: The King’s Speech, The Kids Are All Right, Blue Valentine, The Fighter, Black Swan, Inception.
Moje želje: Ja vem, enega preveč sem napovedal, vendar se res ne morem odločiti, kateri bo odletel. Upam, da Kraljev govor. Drugi zaslužni so še: Another Year, Biutiful in ... ja ne bo se zgodilo, vem ... Podočnik.

CELOVEČERNI ANIMIRANI FILM
Moje napovedi: Toy Story 3, How to Train Your Dragon, Tangled.
Moje želje: L'illusionniste namesto Zmaja.

TUJEJEZIČNI FILM
Moje napovedi: Danska, Kanada, Grčija, Mehika, Španija.
Moje želje: V bistu ne vem. Moj favorit ostaja Grški Podočnik.

Ni komentarjev:

Objavite komentar