28. maj 2010

Perzijski princ izgubljen v sipinah časa

Prince of Persia je gotovo ena najbolj popularnih starih računalniških igric. Je sploh kdo iz te generacije, ki je ni igral? Z uspešnim premagovanjem zlobnih Arabcev, skoki skozi krvava rezila in pitjem pravilnih napojev si v nekaj urah lahko prišel do princeske. Kako razburljivo je bilo! Igrali smo jo over ane over and over again.

Novejših različici nisem nikoli poizkusil. Igrice sem takrat že nekoliko prerasel, pa tudi nisem si želel, da bi mi pokvarile spomin na tisto legendarno DOS pustolovščino, ki jo Guinnessova knjiga rekordov priznava kot prvo igro z zajetim gibanjem. Franšiza je danes sestavljena iz več kot petnajstih naslovov, igrati pa jo je mogoče na najrazličnejših sistemih in konzolah. Po vsem svetu je bilo prodanih več kot štirinajst milijonov kopij, da o ilegalnih sploh ne govorimo.

Celozaslonsko zajemanje 27.5.2010 122434.jpg Celozaslonsko zajemanje 27.5.2010 122532.jpg

O predelavi igrice v film se je govorilo že konec devetdesetih in Robin Morningstar je menda že imel spisan scenarij, ki je temeljil na zgodbi prve igrice iz leta 1989. Nato pa je po treh nadaljevanjih izvirnika podjetje Ubisoft Montreal franšizo leta 2003 ponovno zagnalo s podnaslovom The Sands of Time in njen "oče", Jordan Mechner, se je raje pogodil z Disneyem, ki ustvaril letošnji izdelek v režiji Mika Newella (Štiri poroke in pogreb, Harry Potter in ognjeni kelih). Izdelek, v katerem glavno vlogo igra Jake Gyllenhaal, je najprej zaokrožil po svetu in zaslužil le "skromnih" 28 milijonov dolarjev (celoten proračun je namreč znašal kar 200 milijonov), ta vikend pa bodo premiero dočakali tudi ameriški oboževalci, ki bodo v kino blagajne verjetno drli nekoliko bolj množično kot Evropejci.

Ni komentarjev:

Objavite komentar