5. november 2010

Vse najboljše, Tilda

tilda_swinton_50.jpg

Danes praznuje Tilda Swinton. Ena mojih najljubših igralk je srečala Abrahama. Nikoli ne razočara in redno ostaja na visokem nivoju - razen morda na rdeči preprogi, kjer se mi zdi, da redno in čedno brca v temo (a to je zgolj moje nestrokovno, povsem amatersko mnenje). Še bolj pa me navdušuje njena izbira vlog, saj se lahko pohvali s tako raznolikim opusom kot le malo katera igralka njenih let. Samo še v romantični komediji je nisem videl igrati. No, letos si je postavila še en izziv. Izbrala je vlogo v italijanskem filmu Io sono l'amore v katerem ni govorila le italijansko, temveč tudi nekaj malega rusko. Angleščina očitno ni več dovolj privlačna.
In kljub temu ima eno samo nominacijo za oskarja, ki pa ga je tudi dobila. Še vedno zamerim Akademiji, da je lani ni nominirala za naslovno vlogo pijanke in ugrabiteljice v nizko-proračunskem filmčku Julia.

2 komentarja:

  1. Ignoriranje Julie je bil res en velik bullshit. V temle novem italijanskem filmu pa Tilda ne govori prav dosti ;) ne angleško ne italijansko. Precej film slikovne govorice. Pa tudi nisem čisto prepričan, če ni bila pri kakšnem večjem strnjenem italijanskem dialogu presneta, dubbed, treba preverit. Vsekakor je vizualno najbolj zanimiva stvar v filmu po moje.

    OdgovoriIzbriši
  2. To, da bi jo presneli dvomim in nisem tudi nikjer zasledil - zdi se mi dovolj sposobna, da bi se naučila tistih nekaj vrstic, ker je njeno besedilo res zreducirano na minimum, pa tudi naglasa ni mogoče prezreti. verjetno je prav zato v scenariju ruskega porekla. dobra je bla, čeprav nikakor ni Meryl Streep, ki je za Sophie's Choice osvojila nemščino in poljščino.

    OdgovoriIzbriši