Britanski skladatelj Clint Mansell in Darren Aronofsky sta pred Črnim labodom sodelovala že pri štiri filmih: Pi, Requiem for a Dream, The Fountain in predlanskim The Wrestler. To povedano, mislim, da sta se tokrat najbolj ujela, saj je glasba, skupaj s fotografijo, odlično podkrepila zgodbo. Mansell je za izhodišče uporabil glasbo iz Labodjega jezera, zato njegove note žal ne ustrezajo strogim merilom Ameriške filmske akademije in niso primerne za oskarjevno nominacijo. Žal. Sicer bi bila ta neizbežna. Ali pa tudi ne, upoštevajoč dejstvo, da kljub številnim dobrim partituram, še nikoli ni bil nominiran.
Clint Mansell - A New Swan Queen
Hkrati so izločili tudi glasbeni podlagi za vestern True Grit, ker vsebuje preveč protestantskih himen ter dramo The Kids Are All Right, ki se je prepogosto zatekla k popularnim popevkam.
Nekaj ljudi se je razburjalo, češ da je Akademija hinavska, saj bi morala potemtakem izločiti tudi glasbo iz The King's Speech, saj je večkrat nagrajeni skladatelj Alexandre Desplat v njej uporabil nekaj Beethovnovih not, Gustavo Santaoalalla pa je pred kratkim celo prejel oskarja za Babilon, v katerem je bilo mogoče številne melodije brez njegovega podpisa. In kako si pravzaprav Akademiki predstavljajo film kot je Črni labod posnet brez znamenite glasbe velikega ruskega mojstra.
Čajkovski ali Mansell, ob poslušanju filma so mi pač šle kocine pokonci.
Glasba v tem filmu je fenomenalna in neverjetno dobro paše dogajanju. Spoznanje glavne protagonistke, da je ......., je ob glasbi naravnost šus v žilo. Film je enkraten, btw.
OdgovoriIzbriši