28. februar 2011

Na svidenje v naslednji vojni

Evo pa je mimo. Preživeli smo še eno noč oskarjev, ki je zaključila še eno sezono filmskih nagrad. Nikar ne bodite preveč razočarani, če vaši favoriti niso bili med nagrajenci. Oskarji ne pomenijo nujno najboljšega, temveč odražajo stanje v Hollywoodu, vplive pomembnih producentov kakšen je Harvey Weinstein in so nenazadnje precej subjektivna ocena posameznih članov Akademije. Osebno se z njimi zelo redko strinjam, sploh ko pride do glavne kategorije. Med mojimi najljubšimi filmi ni prav veliko tistih, ki so bili okronani z "najžlahtnejšim priznanjem filmske industrije" in prav pomisliti moram, kdaj se je naslov mojega favorita nazadnje ujemal z dejanskim dobitnikom... hmmm, ja to je bilo pred več kot desetletjem, ko je slavila Lepota po Ameriško. Letos sem navijal za Črnega laboda, ki je na koncu odnesel le eno nagrado, vendar najzaslužnejšo. V bistvu so vsi štirje letošnji igralski oskarji po mojem okusu in tudi sicer so te nagrade tiste, ki me največkrat razveselijo.

tumblr_ldycm433JB1qfh1f2o1_500.jpg
"They picked me, Mommy!"

Ah, pa pustimo sedaj zmagovalce, ker ne bomo prišli nikamor. Itak se vsak strinja samo sam s sabo, ceremonijo pa gledamo bolj zaradi šova, kot pa klanjanja Hollywoodu, ki se že sam sebe dovolj treplja po rami. No, šov je bil letos presenetljivo kratek, eden najkrajših v zadnjih letih, čeprav govorov v glavnih kategorijah sploh niso rezali, za kar si režiser zasluži zlato čebelico :). Na začetku je sicer kazalo, da se bo zaradi Kirka Douglasa, podelitev zavlekela do sedmih zjutraj, kar s takimi vložki morda niti en bi bilo slabo. Stari Kirk je bil namreč moj najljubši del celotnega večera. No, in Billy Crystal. Gosh, how I miss him! Tega sem se šele nocoj zavedal! Bring Billy back!! Saj ne da mlada voditelja nista bila dobra... vendar je serija promocijskih spotov obljubljala veliko več smeha, kot jima ga je kasneje uspelo izvabiti iz gledalcev. Niti uvodna montaža, ki sto jo btw ukradla prav Billyju, ni bila tako posrečena kot bi lahko bila. Škoda, da niso raje spustili alternativne verzije:



Všeč so mi bili izleti v preteklost, ki so jo uspešno povezovali s sedanjostjo, kar pa bi bilo veliko učinkoviteje, če bi povabili še kakšno pravo filmsko legendo. Razen že omenjenega Kirka in holograma Boba Hopa, predstavnikov zlate dobe Hollywooda žal ni bilo. Ne, raje so razglasitev najboljšega filma ponovno prepustili Spielbergu (respect, ampak dajte še komu drugemo to čast!) in povabili obraze, ki jih dnevno videvam povsod, ne da bi jih sploh želel. Nič nimam proti Hanksu ali Kidmanovi, vendar če me spomin ne vara, sta bila med podeljevlaci vsaj štirikrat v zadnjih petih letih. Kje so Julie Andrews, Maggie Smith, Omar Sharif, Al Pacino, Olivia de Havilland (v soboto je na cesarjih v Parizu požela stoječe ovacije), Isabella Rossellini, Liza Minnelli, Peter O'Toole in Meryl Streep?? Slednje se sploh ne spomnim, da bi kdaj odprla kakšno kuverto, pa je nominirana vsako drugo leto. Dvakrat je podelila časni kipec, no... kakorkoli že... našteval bi lahko do jutra, oni pa bodo itak spet povabili Jennifer Garner, ki je letos začuda ni bilo. Niti Bena Stillerja in Tine Fey. Ona dva lahko prideta vsako leto. Ker sta zabavna jima je oproščeno. Zakaj enkrat en vodita te klinčeve ceremonije... Dovolj bo... s šimfanjem bom nadaljeval prihodnje leto, ker se itak ne bo nič spremenilo.

2 komentarja:

  1. Se ne bi mogla bolj strinjat. Ob vsaki podelitvi me je zadel deja vu. Neverjetno, kako so neizvirni. Kaj je tam (zopet) počela Reese? Ona ni zabavna, niti takozelopomembna, da bi morala podeljevati (vsaj)vsako drugo leto. In H. Berry?
    Brrr... Kar mravljince sem dobivala.

    In zakaj so ukinili poklone prijateljev? Meni se je to zdela prav posrečena zadeva. Vsaj več nepričakovanih obrazov je bilo.

    Aja še to: Draga Akademija, Celine Dion ni edina pevka na tem svetu.

    OdgovoriIzbriši
  2. I used to be recommended this website by means of my cousin.
    I am not positive whether or not this submit is written by means of him as
    no one else understand such distinct about my difficulty.
    You're incredible! Thanks!

    Feel free to surf to my weblog; cellulite treatment reviews

    OdgovoriIzbriši